Opleidingen

OpleidingStartEinde
PORL - Psychomotorische ontwikkeling en remediërend leren17-09-2022 (09:00)17-06-2023 (16:30)
Samen sterk starten, nu meer dan ooit! Traject voor aanvangsbegeleiders23-09-2022 (09:00)01-06-2023 (16:00)
Samen sterk starten, nu meer dan ooit! Traject voor starters28-09-2022 (09:00)01-06-2023 (16:00)
Brede basiszorg én sterke leerwinst - Lessenreeks 1 tem 1022-11-2022 (18:30)28-03-2023 (21:30)
Start to teach17-01-2023 (16:00)21-04-2023 (16:00)
Waarderend coachen voor leidinggevenden - basis23-01-2023 (09:00)29-03-2023 (16:00)
KOALA: een verplichte test, ook een leerkans?24-01-2023 (09:00)25-04-2023 (12:00)
Traject: Maatschappelijke vorming B-stroom en algemene vorming in A-finaliteit (cursus 22138 t/m 22144)01-02-2023 (09:30)20-04-2023 (16:30)
Groeien als kleuterleraar in mentorschap14-02-2023 (09:00)20-04-2023 (15:00)
Groeien als leraar in mentorschap14-02-2023 (09:00)25-04-2023 (15:00)
Leerlingen met autismespectrumstoornis in klas- en schoolcontext14-02-2023 (18:30)18-04-2023 (21:30)
Blend your course15-02-2023 (16:00)24-05-2023 (17:00)
Activerend onthaal in de lagere school01-03-2023 (09:00)26-04-2023 (12:00)
SCRUM laat kinderen zelfstandig en planmatig samenwerken08-03-2023 (09:00)26-04-2023 (11:00)
Hoe dagen we cognitief sterke leerlingen in het secundair onderwijs uit? - lessenreeks09-03-2023 (18:30)11-05-2023 (21:30)
Filosoferen met kinderen en jongeren16-03-2023 (09:00)26-04-2023 (17:00)
Begripvol en begeleidend begrenzen van kinderen en ouders23-03-2023 (09:00)27-04-2023 (12:00)
Een effectieve didactische aanpak van aanvankelijk lezen, ook voor anderstalige leerlingen28-03-2023 (09:00)28-03-2023 (15:30)
Brede basiszorg én sterke leerwinst - Sessie 10: Reflectie28-03-2023 (18:30)28-03-2023 (21:30)
Crash course SCRUM: projectmatig of thematisch werken18-04-2023 (09:00)18-04-2023 (13:00)
Leesmotivatie in de tweede en derde graad20-04-2023 (09:00)20-04-2023 (15:30)
Oudercommunicatie; wat moet je hiermee als school?20-04-2023 (09:00)24-05-2023 (16:00)
Financiële geletterdheid in de A-finalititeit: Fin Up!20-04-2023 (13:30)20-04-2023 (16:30)
Hoe dagen we cognitief sterke leerlingen in het secundair onderwijs uit? - sessie 220-04-2023 (18:30)20-04-2023 (21:30)
Beschermjassen op school25-04-2023 (09:00)25-04-2023 (15:30)
Leven vanuit je talenten!25-04-2023 (09:00)25-04-2023 (15:30)
Autismevriendelijk toerisme25-04-2023 (18:30)25-04-2023 (21:00)
Brede basiszorg én sterke leerwinst - Sessie B: Binnenklasdifferentiatie25-04-2023 (18:30)25-04-2023 (21:30)
Ontspannen mag, nee moet … ook in de klas!26-04-2023 (09:00)26-04-2023 (12:00)
Hoe ontwerp je een taalrijke WO-les?27-04-2023 (09:00)27-04-2023 (15:30)
Puur natuur!27-04-2023 (09:00)27-04-2023 (15:30)
Naar buiten met je klas! Niet alleen om te spelen, maar ook om te leren!27-04-2023 (09:00)27-04-2023 (15:30)
The future classroom (on a budget)03-05-2023 (14:00)03-05-2023 (16:00)
Inleiding op complexe getallen voor de tweede graad secundair onderwijs04-05-2023 (13:30)04-05-2023 (15:30)
Ik zie, ik zie wat jij (nog) niet ziet: talent!09-05-2023 (09:00)09-05-2023 (15:30)
Hoe dagen we cognitief sterke leerlingen in het secundair onderwijs uit? - sessie 311-05-2023 (18:30)11-05-2023 (21:30)
Waarderend coachen - masterclass12-05-2023 (09:00)03-06-2023 (16:30)
Talentgedreven werken aan een positieve, succesvolle schoolcultuur - verdieping16-05-2023 (09:00)08-06-2023 (15:30)
Van kwetsbaarheid naar kracht!16-05-2023 (09:00)30-05-2023 (15:30)
Kinderen en jongeren begeleiden naar een toekomst. Een kritische blik op enkele evidenties16-05-2023 (18:30)16-05-2023 (21:30)
Coöperatieve leerstrategieën16-05-2023 (18:30)16-05-2023 (21:00)
Leren buiten de klasmuren!17-05-2023 (09:00)17-05-2023 (12:00)
Leer kinderen positief denken! Eigen baas over je gedachten22-05-2023 (09:00)22-05-2023 (15:30)
Begrijpend lezen betekenisvol maken!25-05-2023 (09:00)25-05-2023 (15:30)
Een prentenboek op bezoek26-05-2023 (09:00)26-05-2023 (15:30)